tiistai 6. toukokuuta 2014

Kevättä, kelopuuta ja tunnelmaa valoilla

Parina päivänä olen jo ennättänyt vaihteeksi keveämpienkin askartelujen äärelle. Rohkenin istuttaa jo yhden muratinkin lyhdyn suojiin värjöttelemään. Orvokkejakin kaupassa katselin, mutta en osannut päättää väriä?.....joten sinne jäivät :)

Atrium-pihan työtaso (josta näkyy kulma ekasta kuvasta) huuteli yllensä valaistusta pimeneviin iltoihin - tunnelmaksi ja valoksi.

Kävin kaivamassa pihan perukoilta pari metrisen keloontuneen puunrungon, kaupasta kettinkiä ja muutamat koukut. Lopuksi koko keksintö sai yllensä Airamin valot, jotka kestävät ulkokäyttöä.

Nyt alan taas valmistautumaan Pukumiesten pariin - oletteko muuten seuranneet? Mä en ehdi kovin monia sarjoja seuraamaan, mutta tätä en missaa :) Hyväntuulen tunti draamasta komediaan.






4 kommenttia:

  1. Taas niin kivalta näyttää :) Minä en ole uskaltanut vielä hommata mitään kukkia ulos kun tuo sää oikuttelee ja kiukuttelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tämä oli sellainen mukavan nopea juttu väli-projektina :) Toinen syy mullakin siihen, että jätin orvokit kauppaan....ovat nämä säät, jotka saisivat hieman jo lämmetä.

      Poista
  2. Näyttää todella kauniilta tuo karahka valoineen! Minä sorruin sunnuntaina alessa olleeseen hortensiaan ja kauhistuin kun olin unohtanut sen viime yöksi ulos. Onneksi ei käynyt kuinkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Anu :) Onneksi ei kylmä ehtinyt puraista hortensiaa!

      Poista